piątek, 26 lipca 2013

magazyn Violetta w Polsce!


W poniedziałek 22 lipca w sprzedaży pojawił się magazyn “Violetta. Prosto z ekranu” (Egmont Polska). To jednorazowe wydanie specjalne, ale jesienią pismo pod nazwą „Violetta. Oficjalny magazyn” ma zacząć być wydawane jako miesięcznik.

Magazyn zawiera 10 plakatów (w tym rozkładówkę z kalendarzem), rysunkowe wróżby oraz karty „flirt towarzyski” do wycięcia.

Pismo liczy 36 stron i kosztuje 9,99 zł.

Nareszcie pojawił się magazyn Violetta w Polsce! Kiedy go oglądałam, okazało się, że zawiera zaledwie kilka plakatów formatu A1 więc moim zdaniem nie koniecznie jest wart 10 zł... ale czekam na jesień, bo podobno wtedy będzie to oficjalny magazyn Violetta w Polsce jako miesięcznik:)

ostatnio nie dodawałam nowych postów, bo byłam u babci na wsi i odwiedziłam koleżanki , ale teraz jestem u babci w domu więc już mam dostęp do internetu. okej już koniec na dziś, bo idę jeść galaretkę z owocami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz