niedziela, 14 lipca 2013

Styl Violetty

Podoba wam się to, że Martina (Violetta) przefarbowała końcówki włosów na jaśniejszy odcień?
Moim zdaniem ładniej wygląda w naturalnych, brązowych włosach:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Violetta i Bridgit
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
 Znalazłam tekst z pamiętnika Violetty:) :
 Pamiętnik Violetty ♥ :

Nic nie jest już dobrze. Te ciągłe ukrywanie prawdy przed tatą staję się męczące.Ale obiecałam sobie i Leonowi ,jeżeli uda mi się wygrać ten program , wszystko powiem tacie. Ale to nie jest mój jedyny problem. Leon jest zazdrosny gdy jestem w pobliżu Tomasa , Tomas jest zazdrosny gdy jestem z Leonem , ale w końcu Tomas ma swoją gwiazdeczkę Ludmiłe.Jest tak w nią zapatrzony , że uwierzy jej w każde słowo. Będę silna ... a teraz idę ćwiczyć , w końcu udało mi się być w "talentach21".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz